.

 چندی از کرامات امام زمان (عج)

 

 

در آخرالزمان هر چند مردم براى روى كارآمدن دولتى قدرتمند و در عين حال پشتيبان ستمديدگان، لحظه شمارى مى‏كنند، ولى به بسيارى از دولت‏هايى كه روى كار مى‏آيند، خوش‏بين نيستند و سخن هر حزب و گروهى را نمى‏پذيرند و اصولاً كسى را قادر نمى‏دانند كه بتواند نظم را به جامعه جهانى بازگرداند و دنياى پرآشوب را سامان‏بخشد.
از اين رو، مدّعى بازگشت نظم به جامعه و گسترش امنيّت در جهان، بايد داراى توانى فوق توان ديگر انسان‏ها باشد و اثبات اين مطلب نياز به نشان دادن كرامات و كارهاى خارق العاده دارد و شايد براى اين است كه حضرت مهدى(عج) در آغاز ظهور، دست به يك سلسله كرامات و معجزات مى‏زند؛ به پرنده در حال پرواز اشاره مى‏كند و او فوراً فرودمى‏آيد و در دست حضرت قرار مى‏گيرد. چوب خشك را در زمين باير فرومى‏برد و آن چوب بى‏درنگ سبز مى‏شود و شاخ و برگ مى‏دهد.
با اين كارها به مردم ثابت مى‏شود كه سرو كار آنان با شخصيتى است كه آسمان و زمين به امر خداوند در اختيار و تحت فرمان اوست. اين كرامات نويدى براى مردمى است كه سال‏ها و بلكه قرن‏ها خود را زير فشار و قهر آسمان و زمين مى‏ديدند. مردمى كه از بالاى سر، مورد تهاجم هواپيماها و موشك‏ها قرار گرفته، ميليون‏ها قربانى داده‏اند و قدرتى را نمى‏يافتند كه مانع آن همه تجاوزات گردد؛ ولى اينك خود را در برابر شخصيتى مى‏بينند كه آسمان و زمين و آن چه در آنهاست در اختيار اويند.
مردمى كه تا ديروز، چنان در قحطى به سر مى‏بردند كه حتى براى تهيه نيازهاى اوّليه زندگى، رنج‏ها و مشكلاتى را متحمّل مى‏شدند و در اثر خشكسالى و كمبود زراعت، در محاصره اقتصادى شديدى قرار گرفته بودند، امروز در برابر شخصيتى قرار گرفته‏اند كه با اشاره‏اى زمين را سبز و خرّم مى‏كند و آب و باران را جارى مى‏سازد.
مردمى كه دچار بيمارى‏هاى بى‏درمان شده‏اند، با كسى رو به رو مى‏شوند كه حتى بيمارى‏هاى غير قابل درمان را نيز علاج مى‏كند و مردگان را زندگى مى‏بخشد. اين‏ها معجزات و كراماتى هستند كه حكايت از توانايى، صداقت و حق بودن گفته‏هاى اين رهبر آسمانى دارد. كوتاه سخن آن كه جهانيان باور مى‏كنند كه اين نويد دهنده با هيچ يك از مدّعيان پيشين شباهتى ندارد و او همان رهايى بخش واقعى و ذخيره الهى و مهدى موعود است.
كرامات مهدى(عج) گاهى براى رزمندگانش روى مى‏دهد كه بر ايمانشان مى‏افزايد و اعتقادشان را استوارتر مى‏گرداند و گاه براى دشمنان و يا ترديد كنندگان است كه سبب ايمان و اعتقاد آنان به حضرت مى‏شود.
اينك به بخشى از آن معجزات و كرامات اشاره مى‏كنيم:

بقیه متن در ادامه مطلب





ادامه مطلب

برچسب‌ها:
کرامات امام زمان, سخن گفتن پرنده, جوشش آب و آذوقه از زمين, ,
نوشته شده در تاريخ 11 / 4 / 1391 توسط حسین مقدم
نوشته شده در تاريخ 6 / 7 / 1386 توسط حسین مقدم
نوشته شده در تاريخ 6 / 7 / 1386 توسط حسین مقدم

پیامک تبریک ولادت امام رضا(ع)

ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض میکنیم.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

نظر
یادت نره همسنگر
عزیز





ادامه مطلب

برچسب‌ها:
برچسب:اشعار, اس ام اس, پیامک, دلنوشته, ثامن الحجج, شاه انیس النفوس, میلاد شمس الشموس, خسرو اقلیم طوس, دوبيتى, پیامک برای ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک تبریک میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک تبریک ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک تولد امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک در مورد امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک درباره تولدامام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک مخصوص ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع), امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک تولد امام علی بن موسی الرضا(ع), پیامک ماه رمضان, پیامک میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع), گلچین اس ام اس تولد امام علی بن موسی الرضا(ع), ,
نوشته شده در تاريخ 6 / 7 / 1386 توسط حسین مقدم

 رساله الذهبیه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نرم افزار موبایل رساله الذهبیه توسط پایگاه اینترنتی روح الامین تهیه شده است این نرم افزار شامل متن کامل کتاب ارزشمند الرساله الذهبیه تالیف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و همچنین پژوهشی کوتاه پیرامون این کتاب می باشد.

این نرم افزار مناسب کلیه تلفن های همراه با هر نوع سیستم عاملی می باشد از جمله : (اچ تی سی-بلک بری-آیفون-نوکیا-سونی اریکسون-سامسونگ-ال جی و …) با قابلیت پشتیبانی از تاچ اسکرین(لمسی) !!!

از امکانات بی نظیر این برنامه میتوان به قابلیت خود ارسالی(ارسال خود نرم افزار بدون داشتن سورس) ، قابلیت ثبت نرم افزار در سیستم پیامک جهت اعلام نسخه های بعدی،وضوح تصویر زیاد،امکان چرخش صفحه نمایش اشاره کرد.

 دانلود نرم افزار با پسوند JAR    جاوا و

 دانلود نرم افزار با پسوند APK    اندروید و

 دانلود نرم افزار با پسوند JAD    

 

نمای داخلی نزم افزار خصائص الحسینیه



تمامي حقوق مطالب براي .::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. . محفوظ مي باشد